1900 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی آب در بودجه اختصاص یافته است

مدیرعامل آبفای کشور با تاکید بر اینکه از محل تبصره 18 قانون بودجه سال 98 حدود یک هزار و 900 میلیارد تومان تسهیلات ترکیبی با هدف اشتغال‌زایی در اختیار صنعت آب و فاضلاب قرار خواهد گرفت، گفت: این منابع 6 طرح مهم حوزه بهره‌برداری آب و فاضلاب را در برخواهد گرفت.

حمیدرضا جانباز به تشریح 6 طرح یاد شده پرداخت و افزود: استفاده از کاهنده‌های مصرف برای توسعه مباحث مدیریت مصرف، بهره‌برداری از سامانه‌ها و تصفیه‌‌خانه‌های آب و فاضلاب، بهره‌برداری از سامانه‌های مجتمع‌های آبرسانی روستایی، استفاده از آبرسانی تانکری، طرح ارتقای کیفی با پکیج‌های کوچک و کاهش آب بدون درآمد و هدررفت آب طرح‌های هستند که منابع این بخش آن‌ها را در برمی‌گیرد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته50 درصد این اعتبارات را صندوق توسعه ملی و 50 درصد مابقی را بانک عامل تامین خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این منابع به صورت وام و تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، افزود: براین اساس پروژه‌های مورد نیاز در مناطق مختلف کشور از سوی شرکت‌های استانی آب و فاضلاب فراخوان داده خواهد شد و پس از بررسی صلاحیت متقاضیان، افرد به بانک عامل معرفی خواهند شد تا با دریافت این تسهیلات فعالیت خود را آغاز کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن