مالک کشتی‎های غول‎پیکر LPG ضرر کرد

شرکت Dorian LPG آمریکا، مالک کشتی‎های غول‎پیکر حمل گاز (VLGC) اعلام کرد که در 3ماهه نخست از سال مالی 2018 میلادی (تا انتهای ژوئن 2017) این شرکت نزدیک به 6.7 میلیون دلار ضرر کرده است.

 به گزارش انرژی امروز، دوریان LPG در مدت مشابه سال گذشته 1.3 میلیون دلار ضرر کرده بود.

درآمدهای این شرکت کشتیرانی طی این مدت به 41 میلیون دلار رسید که 18.8 درصد در مقایسه با درآمدهای مدت مشابه سال گذشته (50.5 میلیون دلار) کاهش نشان می دهد.

دلیل کاهش درآمدهای دوریان LPG افت نزدیک به 13.9 درصدی میانگین نرخ معادل اجاره زمانی (TCE) کشتی هاست. این میانگین در 3 ماهه گذشته به 22 هزار و 735 دلار در روز رسیده است. میانگین نرخ اجاره زمانی کشتی های دوریان LPG در مدت مشابه سال گذشته برابر با 26 هزار و 398 دلار بود.

کشتیرانی دوریان LPG اعلام کرده است که نرخ اجاره کشتی‎ها در بازارهای مقطعی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تقریبا ثابت و بدون تغییر بوده است.

از سوی دیگر، هزینه های عملیاتی کشتی‎های دوریان LPG در این مدت در مقایسه با 3ماهه ابتدایی سال مالی گذشته افزایش داشته است و از 8 هزار و 40 دلار در سال مالی 2017 به 8 هزار و 434 دلار در3  ماهه نخست سال مالی 2018 رسیده است.

جان حاجی پاتراس، مدیرعامل دوریان LPG، اظهار کرد: «در 3ماهه ابتدایی این سال مالی اقدام هایی برای ایجاد توازن و افزایش انعطاف مالی خود انجام دادیم. تمرکز ما همچنان بر روی فعالیت های بازرگانی و مالی است. هدف ما ایجاد ارزش بیشتر برای سهامداران از طریق بالا بردن کیفیت ناوگان و عملیات است. فعالیت در بازار LPG در حال رونق گرفتن است به گونه ای که شاهد جذب تدریجی 550 درصد مازاد ناوگان هستیم.»

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن