رضایت نسبی بازنشستگان نفت از خدمات رفاهی و درمانی صندوق

یافته ها و نتایج نظرسنجی ایسپا نشان داد میانگین رضایت بازنشستگان صنعت نفت از انواع خدمات بیمه‌ای و درمانی صندوق در طیف صفر تا 10 برابر 7.5 است.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در تیرماه 1398 میزان رضایت بازنشستگان صندوق صنعت نفت را در حوزه های مختلف رفاهی و درمانی مورد سنجش قرار داد. جامعه آماری این طرح، بازنشستگان صندوق مذکور در استان های تهران و خوزستان را شامل می شود که نمونه ای با حجم 3000 نفر (1600 تهران و 1400 خوزستان) از بین آن ها انتخاب گردید.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسپا، یافته ها و نتایج نظرسنجی نشان داد؛ میانگین رضایت بازنشستگان صنعت نفت از انواع خدمات بیمه‌ای و درمانی صندوق در طیف صفر تا 10 برابر 7.5 است.

ابعاد سنجش میزان رضایت از انواع خدمات بیمه ای و درمانی عبارت است از؛ میزان رضایت از کل مراحل صدور دفترچه بیمه، مدت زمان بازپرداخت اسناد درمان، مبلغ بازپرداخت اسناد درمان، عقد قراردادهای جدید مراکز درمانی، تعداد و کیفیت بیمارستان و مراکز درمانی،  نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل،  مدت زمان صدور معرفی‌نامه‌های بیمارستانی، نحوه ارائه خدمات در بیمارستان و مراکز، معاینه و معالجه پزشک در بیمارستان و مراکز درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت.

 میانگین رضایت بازنشستگان  در بخش مالی و اداری در طیف صفر تا 10  برابر 7.2 است. ابعاد سنجش میزان رضایت از بخش مالی و اداری عبارت است از؛ رضایت از نظم و به موقع واریز شدن مستمری‌ها، نحوه درخواست وام‌های مسکن،  کارت رفاهی پاسارگاد، نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل نمایندگی‌های صندوق، کیفیت ارائه خدمات و سرعت پاسخگویی، دسترسی راحت به مسئولان نمایندگی‌های صندوق و رضایت از اطلاع‌رسانی خدمات صندوق.

شایان ذکر است میانگین رضایت از نظم و واریز به موقع مستمری ها در طیف صفر تا 10 برابر با 8.1 است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن