کسب مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات انرژی و محیط زیست در ملی حفاری

یکی از کارشناسان ارشد شرکت ملی حفاری ایران برای دومین سال پیاپی موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات در حوزه انرژی و محیط زیست در کشور کره جنوبی ((BIXPO 2019 شد.

عبداله سعیدی اصل کارشناس ارشد بازرسی فنی ساخت مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت درباره این موفقیت خود توضیح داد: به دنبال دعوت شرکت کپکو کره جنوبی در این دوره از مسابقات که از سیزدهم تا هیجدهم آبان ماه امسال در سئول پایتخت آن کشور برگزار گردید، حضور یافت.

وی گفت: در این رقابت ها یک هزار و 300 طرح از سراسر جهان پذیرش شده بود که در نهایت 160 طرح انتخاب و پس از ارزیابی داوران، تعدادی از شرکت کنندگان کشورهای مختلف از جمله ایران موفق به دریافت مدال شدند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سعیدی اصل افزود:  رتبه نخست  و مدال طلای این مسابقات بین المللی به لحاظ  ارایه طرح « حذف ارتباط کوپلینگ مکانیکی و جایگزینی سیستم کوپلینگ هیدرولیکی در زیر دریایی ها تا عمق حداکثر یکصد متر» به وی تعلق گرفت.

این جوان مخترع که عضو بنیاد ملی نخبگان کشور می باشد، پیش از این نیز با ارایه طرح « ارتقا کیفی توربین های بادی» مدال طلای  مسابقات  جهانی اختراعات BIXPO 2018  در کره جنوبی را کسب کرده بود.

سعیدی اصل از حمایت ها و مساعدت های  مدیریت ارشد شرکت در ایجاد فرصت برای پرورش استعداد و نبوغ کارکنان جوان که در زمینه ابداعات و اختراعات موفقیت های قابل توجهی داشته اند، قدردانی کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن