صنایع گیلان 38 میلیارد ریال پاداش همکاری با برق دریافت کردند

38 میلیارد ریال پاداش همکاری با برق به صنایع سنگین استان گیلان در سال جاری اختصاص یافت.

بهمن داراب‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای گیلان در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح‌های پاسخگویی بار شامل طرح ذخیره عملیاتی، کاهش بار برنامه‌ریزی شده در ساعات اوج بار و مدیریت مصرف، تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه با مشترکان مستقیم برق منطقه‌ای گیلان به‌منظور همکاری و کاهش بار در زمان پیک برای ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور98 و پرداخت پاداش ریالی متناسب به آنها منعقد کردیم.

وی افزود: با مشارکت خوب مشترکان، هر کدام از آنها به میزان حداکثر250 ساعت در ساعات اوج مصرف با هماهنگی قبلی و همچنین در شرایط اضطرار، با دستور دیسپاچینگ ملی نسبت به کاهش بخشی از دیماند مصرفی و دریافت مزایای طرح، مشارکت کردند.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با استقبال و همکاری خوب صنایع، موفق شدیم تابستان 98 را با موفقیت پشت سر بگذاریم و مبلغ 38 میلیارد ریال بابت پاداش همکاری طرح‌های پیش‌گفته به صنایع پرداخت شد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، گفتنی است که شرکت برق منطقه‌ای گیلان در ارزیابی شرکت های برق منطقه ای در عبور از پیک بار تابستان 1398، با توجه به سهمیه کاهش پیک بار ابلاغی و درصد عملکرد اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار، موفق به کسب رتبه برتر در گروه دوم شد. این شرکت دارای هفت مشترک مستقیم  شامل؛ شرکت سیمان خزر، مجتمع فولاد گیلان، صنایع سیمان گیلان سبز، مجتمع فولاد خزر، شرکت روکش آریا پویا (پارکو)، مجتمع ذوب آهن درفک شمال و فیبر وینا است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن