همه مسئولان رفتنی‌اند؛ چه وزیر، چه بالاتر و پایین‌تر!

وزیر نیرو گفت: در دولت یازدهم سالانه یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب استحصال کردیم. در چهار سال اخیر به اندازه ۱۰ سال گذشته آبرسانی روستایی انجام شد.

به گزارش خبرنگار انرژی امروز، حمید چیت چیان، وزیر نیرو در مراسم گرامی داشت روز خبرنگار گفت: این مسوولیت ها ذاتا موقت است و نه فقط وزیر بلکه مسوولان پایین تر و بالاتر هم تغییر می‌کنند و زیبایی امر هم همین است.

وی در ادامه افزود:انسان چه در مسوولیت اجرایی،  چه در کار پژوهشی یا خصوصی می‌تواند به کشور خدمت کند. ارزش کار به جایگاه و سمت نیست بلکه به نیت خیر و اثربخشی است.

وزیر نیرو با بیان اینکه خداوند توفیق داد که در ۴ سال اخیر با وجود همکاران بسیار خوب، تمام شبانه روز صرف کار شود، تصریح کرد: تمام دانش و تجربه و وقت برای ارائه خدمات بهتر به کار گرفته شد. 

وی در ادامه افزود: اواخر سال ۹۵ به فکر تدوین کارنامه وزارت نیرو در دولت یازدهم افتادیم. با نگاه به کارنامه،  دیدم اقدامات صورت گرفته فراتر از تصور من بود و این مساله را از باب حق شناسی نسبت به کار کارکنان می گویم.

چیت چیان با اشاره به کارنامه وزارت نیرو گفت:در کارنامه دیدیم که در زمینه تامین آب،‌ قبل از انقلاب سالانه ۵۰۰ میلیون متر مکعب آب استحصال میشد، ‌پس از انقلاب تا زمان دولت یازدهم ۷۶۰ میلیون متر مکعب  آب استحصال میشد اما در دولت یازدهم سالانه یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب استحصال کردیم. در چهار سال اخیر به اندازه ۱۰ سال گذشته آبرسانی روستایی انجام شد.

وی در ادامه افزود:همچنین به اندازه ۲۶ درصد کل تصفیه خانه‌های فاضلاب ۵۰ سال گذشته تصفیه خانه ایجاد کردیم. البته منظور من این نیست که وزارت نیرو در دولت یازدهم شاخص ترین دوره نسبت به همه دوران بوده اما ویژگی های بسیار داشته است.

وزیر نیرو همچنین به استحصال مقدار قابل توجهی از آب هایی که از کشور خارج میشد،  گفت: همکاران ما با تمام وجود و با نیت خیر کار شایسته انجام دادند. به فعالانه کار صورت می‌گرفت که یک لوله سازی بیکار نمانده بود.

وی با اشاره به اینکه صحبت های خبرنگاران و انعکاس اخبار منشاء نوآوری و تصمیم گیری ها بوده است،  گفت: امام جمعه خوزستان صحبتی کرده بود در مورد آب، دستور دادم برسی کردند و این مساله مبداء بسیاری از تصمیمات جدی برای هرمزگان شد.

چیت چیان با اشاره به اینکه رسانه ها برای همراه سازی مردم در مدیریت مصرف آب و برق تاثیرگذار بودند، گفت: پیک برق در سال جاری ۵۵ هزار ۴۰۰ مگاوات بود که کمی بیش از ۵۵ هزار مگاوات برق را تولید و تامین کردیم و حدود ۴۰۰ مگاوات خاموشی داشتیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن