اقدام‎های زیست محیطی در مناطق عملیاتی ملی حفاری بررسی شد

در راستای بررسی اقدام ها و طرح های حفاظت از محیط زیست در مناطق عملیاتی حفاری، معاون مدیرکل اچ اس یی و پدافند غیرعامل وزارت نفت در امور محیط زیست از سیستم مدیریت پسماند دستگاه حفاری ۹۳ فتح بازدید کرد.

‌ در این بازدید که محمد تقی جعفر زاده به همراه جمعی از کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری حضور داشتند، درباره عملکرد سیستم مدیریت پسماند و همچنین تاثیر گذاری این سیستم در کاهش آلاینده های جامد و مایع کنده های حفاری بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست کارشناسان نظرات خود را ارائه کرده و رئیس دستگاه حفاری ۹۳ فتح نیز گفت: این دکل از شمار روزآمدترین دستگاه های حفاری سنگین شرکت ملی حفاری و مجهز به سیستم مدیریت پسماند است. 

بهزاد محمدی افزود: این دستگاه حفاری که تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۳ قرار دارد هم اکنون در حال حفر یک حلقه چاه توسعه ای در عمق سه هزار و ۳۱۳ متری در لایه آسماری میدان نفتی مارون در مناطق نفتخیز جنوب است.

معاون مدیرکل اچ اس یی و پدافند غیرعامل وزارت نفت در امور محیط زیست و هیات همراه، در ادامه از دستگاه حفاری ۲۴ فتح که در حال تعمیر یک حلقه چاه در میدان نفتی اهواز است بازدید کرد و در جریان نحوه استفاده از سیال پایه روغنی در عملیات تعمیر چاه قرار گرفت.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در این موقعیت عملیاتی همچنین صالح حمید؛ رئیس دستگاه گزارشی از روند تعمیر چاه و راه های حفاظت از محیط زیست با هماهنگی شرکت کارفرما ارایه داد.

   

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن