آبرسانی سیار به 13 روستای بشاگرد در هرمزگان

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای هرمزگان گفت: تا زمان رفع مشکلات دسترسی، آبرسانی به 13 روستای شهرستان بشاگرد به صورت سیار با استفاده از 10 دستگاه تانکر آبرسانی انجام می‌شود.

علا امیریان‌نژاد در خصوص وضعیت آبرسانی به شهرستان بشاگرد در بارندگی‌های اخیر، اظهار داشت: مشکلی در تامین آب شهرهای سردشت و گوهران نداریم، اما در 13 روستای تحت پوشش به‌دلیل طغیان رودخانه جگین و از بین رفتن جاده دسترسی هم‌اکنون امکان تعمیرات خطوط انتقال آب وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر تا زمان ترمیم جاده دسترسی، آبرسانی به روستاهای این شهرستان از طریق10 دستگاه تانکر سیار انجام می‌شود.

امیریان‌نژاد اظهار کرد: منابع تامین آب روستاهای تحت پوشش در این شهرستان از محل چاه‌های زیرزمینی است که متاسفانه در پی بارندگی‌های شدید و گل‌آلود شدن این منابع، امکان ارسال آب به شبکه توزیع آب روستاها وجود ندارد.

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای هرمزگان اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از مواد منعقد کننده و کاهش کدورت ایجاد شده، مشکل قطعی آب را در این روستاها را برطرف کنیم.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، امیریان‌نژاد تصریح کرد: برای تسریع در روند تعمیرات خطوط انتقال و رفع قطعی آب بایستی منتظر بازگشایی راه‌های دسترسی به این روستاها و فروکش کردن آب رودخانه جگین باشیم که به‌محض بازگشایی مسیرها طی 24 ساعت تعمیرات انجام خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن