بیش از 1000 قلم کالای صنعت نفت را تنها در یک سال بومی سازی کردیم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: از دهه فجر سال 97 تا امروز، موفق شدیم بیش از هزار قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت را به دست توانمند جوانان متعهد، متبحر و پرتوان کشور در صنعت نفت با مشارکت بخش خصوصی بومی سازی کنیم.

آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  و سایر مدیران ارشد استان خوزستان برگزار شد.

 احمد محمدی ضمن ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای این رویداد تاریخی بزرگ، یاد و خاطره ی شهدای صنعت نفت در انقلاب را گرامی داشت و گفت: بدون شک استقلال، خودباوری و اتکا به توان داخلی را باید از مهمترین ره آوردهای مهم انقلاب اسلامی برای کشور و صنعت دانست.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، وی افزود: از دهه فجر سال 97 تا امروز، موفق شدیم بیش از هزار قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت را به دست توانمند جوانان متعهد، متبحر و پرتوان کشور در صنعت نفت با مشارکت بخش خصوصی بومی سازی کنیم که نشان از عظم و اراده ملی در راستای به حداقل رساندن نیاز به کالا و خدمات خارجی دارد و خوشبختانه شکست را برای تحمیل کنندگان تحریمها به همراه داشته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن