خدمات غیرحضوری، سهم صنعت برق در مقابله با کرونا

سخنگوی صنعت برق گفت: اصلی‌ترین سهم صنعت برق برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، پایداری شبکه و ارایه خدمات غیرحضوری به مشترکان است.

«مصطفی رجبی مشهدی» افزود: تلاش صنعت برق بر این است که در طول دورانی که کشور درگیر بیماری کرونا است مشکلی در شبکه برق ایجاد نشده و شبکه همواره پایدار بماند.

وی ادامه داد: بر این اساس آموزش‌های بهداشتی لازم به پرسنل داده شده و نیز تجهیزات بهداشتی مورد نیاز آنان تامین شده است تا ضمن حفظ سلامت خود، تامین برق بدون وقفه تداوم داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر ادامه داد: حضور ۲۴ ساعته همکاران در نیروگاه‌ها، پست‌ها و خطوط انتقال با رعایت مسایل بهداشتی برنامه‌ریزی شده تا لحظه ای برق قطع نشود و مشکلی در مراکز حساس خدمت‌رسان ایجاد نشود.

رجبی مشهدی گفت: اکنون فصل تعمیرات نیروگاه‌های برق است بنابراین لوازم بهداشتی مورد نیاز تامین شده تا کار تعمیرات با خلل مواجه نشده و نیروگاه‌ها برای پیک تابستان آماده باشند.

وی ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را از راهکارهای صنعت برق برای جلوگیری از گسترش کرونا دانست و ادامه داد: ۳۰ خدمت که پیش از این حضوری انجام می شد با تلاش های صورت گرفته به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه می شود.

سخنگوی صنعت برق افزود: اکنون بیش از ۳۶ میلیون و 500 هزار مشترک برق هستند که خدمات مختلفی نیاز دارند؛ بر این اساس خدمات مورد نیاز غیر حضوری شده تا مردم نیازی به حضور نداشته باشند.

رجبی مشهدی گفت: اقساطی شدن خرید انشعاب برق و غیر حضوری شدن ارایه درخواست نیز از دیگر تلاش های صنعت برق برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن