بهره‌برداری از ۵ پروژه صنعت برق استان تهران با 285 میلیارد تومان اعتبار

بیش از 97 درصد از توان تولید ملی و تجهيزات داخل کشور استفاده شده است

وزير نيرو ۱۵ پروژه فوق توزيع شركت برق منطقه‌ای تهران را با سرمایه‌گذاری 285 میلیارد تومان، از طریق ویدئوکنفرانس در قالب چهاردهمین هفته پويش #هرهفته_الف_ب_ايران افتتاح کرد.

به‌گزارش «انرژی امروز» پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، اين پروژه‌ها با هزينه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 852 میلیون ریال و با هدف افزايش قابليت اطمينان و پايداری شبكه فوق‌توزيع در استان‌ تهران برای گذر از پيك بار ۹۹ اجرا شده است.

بنا بر این گزارش، پست 63 کیلوولت کارون، تقویت و توسعه پست‌های شمس آباد2، پاکدشت، فاطمیه، مشیریه، ظفر و نصب فیدرهای 20 کیلوولت ترانس سوم شهریار، خطوط 63 کیلوولت ارتباطی طرشت، شریف آباد، شیخ بهایی، ورامین، دوشان تپه_شهدا و دوشان تپه _پیروزی و پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی در 8 شبکه، نصب و بهره‌برداری خازن‌های 20 کیلوولت در 30 پست فوق توزیع، طرح‌های افتتاح شده این هفته از پویش به‌شمار می‌آید.

این گزارش حاکی است، استفاده حداکثری از توان تولید ملی و تجهيزات ساخت داخل كشور به میزان بیش از 97 درصد از ویژگی‌های بارز این پروژه‌ها محسوب شده و بهبود ضریب اطمینان شبکه، پایداری شبکه، پیشگیری از بروزحوادث ناخواسته و تامین برق مطمئن و پایدار نیز از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌ها عنوان شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن