مجوز استفاده از پوشش ضد ویروس برای ایرلاین های آمریکا صادر شد

سازمان حفاظت محیط زیست ایالات متحده مجوز استفاده از پوشش های سطحی برای مقابله با بیمارید کووید 19 در ایرلاین های این کشور را صادر کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، روز دوشنبه EPA اعلام کرد که استثناهایی برای ایالت تگزاس برقرار کرده و بر اساس آن این ایالت برای گروه ایرلاین های آمریکایی American Airlines Group (AAL.O) مجوز استفاده از یک نوع پوشش سطحی جدید برای از بین بردن ویروس کرونا در هفت روز را صادر کرده است.

مقامات EPA می گویند که که این سازمان استفاده از SurfaceWise2 را برای ایرلاین های American Airlines و Total Orthopedics Sports & Spine ایالت تگزاس در سال جاری مجاز اعلام کرده است.

SurfaceWise2 را شرکت Allied BioScience Inc ساخته است.

این مجوز بر اساس نگرانی های ایرلاین ها برای اطمینان بخشی به مسافران در مورد امنیت و ایمنی پروازها صادر شده است. آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده می گوید این ماده صرفا برای اطمینان مسافران در پروازهای ایرلاین ها مجوز گرفته است.

بر اساس بیانیه EPA این ماده ویروس ها و باکتری ها را در عرض دو ساعت بعد از استفاده غیرفعال می کند و امکان انجام اقدامات پاک سازی تا 7 روز را فراهم می آورد.

این ماده فقط در ایالت تگزاس استفاده خواهد شد.

EPA تاکید کرده است این ماده جایگزین پاک سازی های روتین در این ایرلاین ها نخواهد شد.

مرکز کنترل بیماری های ایالات متحده می گوید هر فردی امکان دارد با تماس با سطوح آلوده به ویروس و تماس دست ها با چشم، دهان، و بینی به بیماری کووید 19 مبتلا شود. اما باور بر این است که کووید 19 در تماس نزدیک با فرد بیمار منتقل می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن