افزایش فروش جنرال موتورز در چین بعد از کرونا

جنرال موتورز در بیانیه ای در روز دوشنبه اعلام کرد که به بازیابی بازار بعد از بحران کووید 19 ادامه می‌دهد و از همین رو فروش خودروهایش در ماه های جولای تا سپتامبر در چین 12 درصد رشد داشته است.

به گزارش «انرژی امروز» از چین، دومین خودروساز خارجی حاضر در چین بعد از فولکس واگن، 771400 دستگاه خودرو در سه ماهه سوم فروخته است.

در حالی که در سه ماهه دوم این میزان فروش 5 درصد کاهش داشت. در سه ماهه دوم با شیوع مجدد کرونا در چین دولت به اجبار تن به قرنطینه های مجدد داد.

جنرال موتورز در شانگهای با همراهی سایک موتور (SAIC Motor) اقدام به تولید شورلت و کادیلایک کرده است.

فروش این خودروساز در بازار چین با برند بایک (Buick) در سه ماهه سوم 26 درصد، کادیلایک 28 درصد و شورلت 20 درصد افزایش یافت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن