مجلس با اولویت بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اولویت بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه با ۱۸۱ رای موافق، ۲۲ رای مخالف و ۸ رای ممتنع، موافقت کردند.

محسن زنگنه، امروز (یکشنبه، ۲۵ آبان‌ماه) در نشست علنی مجلس شورای اسلامی درباره این طرح گفت: اصلاح ساختار بودجه یکی از کارهای زیربنایی است که می‌تواند ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی را حل کند.

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول ۴ ماه گذشته موضوع اصلاح ساختار بودجه را با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری کردیم، افزود: با توجه به فرصت محدودی که تا زمان ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش رو داریم، لازم است این طرح در اولویت بررسی قرار گیرد.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، وی تصریح کرد: در این طرح به اصلاح و شفافیت منابع، ارتباط مالی شرکت نفت و دولت، اصلاح زیرساخت فروش نفت‌خام و الزام دولت به ارسال فهرست‌های مالی و غیره پرداخته شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن