در 8 ماه گذشته 82 حلقه چاه نفت و گاز حفاری شد

حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران در هشت ماه سال جاری موفق به حفاری و تکمیل 82 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور شدند.

سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت، گفت: از این تعداد چاه  23 حلقه توسعه ای توصیفی،  57 حلقه تعمیری و دو حلقه اکتشافی می باشد.

سعید اکبری توضیح داد: 63 حلقه از این چاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هفت حلقه در شرکت نفت فلات قاره، هفت حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و دو حلقه در پروژه های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و در اختیار  شرکت های متقاضی قرار گرفت.

وی افزود: از یکم فروردین تا 30 آبان ماه در نتیجه همکاری و تعامل مستمر و موثر میان متخصصان این شرکت و شرکت های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل 14 حلقه چاه  256 روز جلوتر از برنامه پیش بینی شده محقق گردید.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی حفاری ایران اکبری متراژ حفاری در این مدت را 45 هزار و 406 متر عنوان و اظهار کرد: این شرکت با دارا بودن افزون بر 70 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران، بزرگترین ناوگان حفاری در کشور و منطقه را در اختیار دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن