پیش بینی کاهش 10 درصدی تولید نفت شیل اینگل ‌فورد در 2021

کارشناسان بر این باورند که با کاهش سرمایه گذاری های تولید کنندگان شیل در اکتشاف و حفاری به دلیل کاهش قیمت نفت، میزان تولید نفت شیل اینگل فورد در سال آینده 10 درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش «انرژی امروز» از ورولد اویل، گلوبال دیتا می‌گوید با کاهش قیمت نفت تولید کنندگان نفت شیل سرمایه گذاری های خود در بخش تولید را کاهش دادند. از این رو کارشناسان بر این باورند که در میادین اینگل‌فورد حفاری و تولید نفت با کاهش همراه خواهد بود.  بنابراین انتظار می رود تولید نفت شیل این منطقه در سال آینده تا 10 درصد کاهش داشته باشد.

بر اساس آخرین گزارش گلوبال دیتا، با عنوان «اینگل فورد در ایالات متحده،2020» در سال 2021 متوسط تولید نفت شیل انگل فورد به 1.017 هزار بشکه در روز می رسد در حالی که سال گذشته روزی 1130 بشکه نفت تولید شده است.

این گزارش می گوید سال آینده تولید خالص گاز طبیعی این منطقه هم کاهش خواهد یافت و به 5.873 میلیون فوت مکعب در روز می رسد. سال گذشته این منطقه روزانه 6.327 میلیون فوت مکعب گاز تولید کرد.

اندرو فولسه، تحلیل گر نفت و گاز گلوبال دیتا می‌گیود: نفت و گاز شیل اینگل فورد بدترین کاهش تعداد دکل های حفاری را شاهد بود، و تعداد این دکل ها از 81 دکل در فوریه 2020 به فقط 18 دکل در اکتبر 2020 رسید.

گلوبال دیتا مسوولیت این کاهش تولید را متوج شیوع پاندمی کرونا می داند. و از کاهش شدید تولید نفت و گاز این منطقه خبر می دهد. گلوبال دیتا می گوید اگر در نیمه نخست سال 2021 قیمت نفت در بازارهای جهانی به متوسط 41.98 دلار در هر بشکه برسد، باز هم باعث نخواد شد در کوتاه مدت فعالیت های بخش نفتی این منطقه پویایی قبل را بیابند.

انتظار می رود در سال آینده قیمت گاز طبیعی به 2و95 دلار در هر هزار فوت مکعب برسد و اندکی بر فعالیت های تولید گاز در این منطقه و تشکیلات آستین چالک اضافه شود.

16 بهره بردار بزرگ اینگل فورد سرمایه گذاری خود را در این منطقه با 44 درصد کاهش به 3.14 میلیارد دلار رساندند، درحالی که هزینه سرمایه گذاری نهایی 7.07 میلیارد دلار بود.

 

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن