ثبت رکورد انتقال بیش از 800 میلیون مترمکعب گاز

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از ثبت رکورد انتقال بیش از 800 میلیون مترمکعب گاز خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی دانا در بازدید از طرح توسعه تاسیسات تقویت فشار گاز خیرگو در منطقه 10 عملیات انتقال گاز، گفت: برای نخستین بار، حجم انتقال گاز در روز سی ام آبان ماه به بیش از 800 میلیون مترمکعب در روز رسید که این مقدار در مقایسه با زمان مشابه سال 99 یک رکورد محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران به جایگاه مهم منطقه 10 عملیات انتقال گاز اشاره کرد و افزود: بالغ بر 81 درصد از میزان سهم انتقال گاز کشور برعهده این منطقه عملیاتی است.

وی ضمن بازدید از طرح توسعه تاسیسات تقویت فشار گاز خیرگو اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه شرکت انتقال گاز و وجود ظرفیت‌های بالقوه، توسعه شبکه انتقال گاز در دستور کار جدید این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به آغاز روزهای سرد سال و افزایش مصرف گاز، بر لزوم همت و توان بیشتر کارکنان برای انتقال پاک، ایمن و پایدار این انرژی طبیعی نیز تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، جمشیدی دانا پس از بازدید از ایستگاه خیرگو با کارکنان و مسئولان این منطقه دیدار و در جریان آخرین اقدامات، فعالیت ها و همچنین مشکلات و چالش های موجود قرار گرفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن