فراخوان ساتبا برای شناسایی سازندگان الکتروموتور BLDC کولرهای آبی

سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) فراخوانی را برای «شناسایی سازندگان الکتروموتور BLDC کولرهای آبی» منتشر کرد.

به گزارش «انرژی امروز»، متن این فراخوان به شرح ذیل است: در راستای برنامه وزارت نیرو در دولت سیزدهم مبنی بر کاهش 10 هزار مگاوات مصرف برق کشور تا سال 1404 از طریق بهره‌وری انرژی و بهینه‌سازی مصرف و با اولویت کاهش بار سرمایشی ناشی از کولرهای آبی در ایام گرم سال، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق(ساتبا) در نظر دارد طرح ارتقای کارآیی انرژی کولرهای آبی از طریق جایگزینی الکتروموتورهای موجود با الکتروموتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک (BLDC ) را به اجرا در آورد.

لذا به منظور شناسایی و ظرفیت سنجی طرح، از کلیه شرکت‌های دانش بنیان و کارخانجاتی که توان تولید الکتروموتورهای نامبرده شده برای استفاده در کولرهای آبی را دارند، دعوت بعمل می‌آید با تکمیل فرم پیوست شده در بانک اطلاعاتی مربوطه ثبت نام نمایند.

بر  اساس گزارش وزارت نیرو، متقاضیان می‌توانند پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به آدرس تهران، شهرک قدس انتهای بلوار شهید دادمان جنب بزرگراه یادگار امام (ره)، پژوهشگاه نیرو، ساختمان ساتبا و یا به شماره 88088646-021 ارسال نمایند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن