آزمایشگاه کالیبراسیون پژوهشگاه نیرو گواهینامه تایید صلاحیت استاندارد گرفت

اداره تایید صلاحیت استاندارد استان تهران، با تایید صلاحیت آزمایشگاه کالیبراسیون پژوهشگاه نیرو، گواهینامه 17025 را به این آزمایشگاه اعطا کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، همزمان با گرامیداشت روز جهانی استاندارد، طی مراسمی و با حضور “مژده نراقی” معاون استانداردسازی و آموزش، “سروری” رئیس اداره تاييد صلاحيت و سيستم‌هاي مديريت كيفيت، “سمیعی” رئیس اداره امور آزمايشگاه‌ها و “بمان”، رئیس اداره اندازه‌شناسي، اوزان و مقياس‌ها، گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025:2017 آزمایشگاه کالیبراسیون پژوهشگاه نیرو به معاون پژوهشی پژوهشگاه نیرو اعطا شد.
“امیرفرهنگ ستوده” معاون پژوهشی پژوهشگاه نیرو، با اشاره به شرایط اخذ این گواهینامه گفت: با توجه به الزامات سختگیرانه و تخصصی این استاندارد بین‌المللی، نیاز به هماهنگی تیمی، کار دقیق، سیستمی و فنی و منابع داشتیم که با الطاف الهی و تلاش همکاران امور آزمایشگاه‌ها و آزمایشگاه کالیبراسیون به این هدف نایل آمدیم.
وی عنوان داشت: آزمایشگاه کالیبراسیون پژوهشگاه نیرو، با داشتن این گواهینامه آماده ارائه خدمات بیشتر به صنعت برق کشور و سایر صنایع است.
بنا بر این گزارش در راستای تایید صلاحیت آزمایشگاه کالیبراسیون پژوهشگاه نیرو، ممیزی انجام شده توسط ممیزان و متخصصان فنی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در دو بخش الزامات مدیریتی و فنی صورت گرفته است،بنابراین با توجه به عضویت کامل سازمان ملی استاندارد ایران در اتحادیه صلاحیت آسیا-اقیانوسیه (APAC)؛ این گواهینامه دارای ارزش بین‌المللی بوده و از طرف این سازمان، آزمایشگاه کالیبراسیون پژوهشگاه نیرو حائز شرایط آزمایشگاه مرجع در کشور خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن