فروش خودروهای برقی با برند فولکس واگن در نیمه اول سال ۱۴ درصد افزایش یافت

روزنامه هندلزبلات روز چهارشنبه گزارش داد که برند فولکس واگن (VOWG.DE) با تأکید بر جایگاه پیشرو خود در بازار اروپا، شاهد افزایش ۱۴.۳ درصدی حجم فروش جهانی خودروهای برقی در نیمه اول سال بوده است.

به گزارش «انرژی امروز» این روزنامه بدون ذکر منبع، افزود که فروش خودروهای برقی با برند فولکس واگن در اروپا در نیمه اول بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار، روندها و نوآوری‌هایی که صنعت خودروسازی جهانی را هدایت می‌کنند، با خبرنامه رویترز اتو فایل همراه باشید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

هندلزبلات به نقل از مارتین ساندر، رئیس فروش و بازاریابی فولکس واگن، گفت: “نرخ رشدی که در اروپا به آن دست یافته‌ایم واقعاً عالی است.”

فولکس واگن در تماس رویترز اظهار نظر فوری نکرد. قرار است این شرکت آمار تحویل را بعداً در روز چهارشنبه منتشر کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن