693 پروژه برق استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: 693 پروژه شرکت توزیع نیروی برق این استان با بیش از 670 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش انرژی امروز، امرالله پاراد گفت: از بین پروژه های یاد شده تعداد 546 پروژه با بیش از 521 میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل احداث 252 هزار متر شبکه فشار متوسط، احداث 220 هزار مترشبکه فشارضعیف و 454 دستگاه ترانس در سطح هر 10 شهرستان استان بوشهر و با هدف برق رسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع نیروی برق افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان های بوشهر، دشتستان و تنگستان به ترتیب 126، 117 و 47 پروژه و در شهرستان های دشتی و دیر نیز در هر کدام 31 پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پاراد اظهار کرد: پروژه های در دست افتتاح هفته دولت در شهرستان های کنگان، عسلویه، جم، گناوه و دیلم نیز به ترتیب 53، 41، 27، 60 ، 13 خواهد بود.

وی افزود: پروژهای شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای هفته دولت نیز افزایش سطح ولتاژ ایستگاه برق سبز آباد بوشهر با تبدیل سطح ولتاژ 311 دستگاه پست هوایی و شبکه های تحت پوشش از 11 کیلو ولت به 20 کیلو ولت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، گفت: راه اندازی مرکز پشتیبانی سامانه فوریت های برق 121 استان در برازجان برای افزایش ضریب دسترسی مشترکان و افزایش سطح پاسخگویی و همچنین افزایش گروه های خط گرم از پنج گروه به 11 گروه جهت انجام کلیه عملیات سطح فشار متوسط بدون اعمال خاموشی از دیگر پروژه های شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای هفته دولت است.

پاراد ادامه داد: اجرای پوشش عایقی بیش از یک هزار دستگاه ترانسفورماتور توزیع جهت مقابله با ریزگردها، آلودگی های محیطی و شرجی هوا و افتتاح مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق مکانیزه استان بوشهر نیز از جمله پروژه های این شرکت است که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: انتظار می رود با بهره برداری از این پروژه ها تحولی عظیم در عرصه خدمات رسانی به مشترکان برق در سطح استان ایجاد و شاهد افزایش کیفیت برق و رضایت بیش از پیش مردم شریف استان در حوزه های مختلف باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در ارتباط با پروژه هایی که عملیات اجرایی آن در طول هفته دولت آغاز می شود، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی 147 پروژه این شرکت با 150 میلیارد و  658 میلیون ریال اعتبار در هفته دولت آعاز می شود.

پاراد افزود: این پروژه ها در بخش های برق رسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع نیروی برق است که در هفت شهرستان استان شامل بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، کنگان، عسلویه، گناوه عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی بیان کرد: در قالب پروژه هایی که آغاز عملیات اجرایی آنها شهریورماه پیش رو است، 66 هزار متر شبکه فشار متوسط، 62 هزار متر شبکه فشار ضعیف و 47 ترانس برق احداث و راه اندازی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت:‌ در هر کدام از شهرستان های بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، کنگان، عسلویه و گناوه به ترتیب 35، 36، 25، 6، 10، 13، 22 پروژه در بخش های مختلف نیرورسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن