فاز 13 تا پایان شهریور در مدار عملیاتی قرار می‌گیرد

مجری بخش خشکی فاز ۱۳ گفت: فاز 13روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز شیرین تولید خواهد کرد.

به گزارش انرژی امروز، حبیب قادری گفت: تمام واحدهای یوتیلیتی آماده اند تا در تاریخ ۳۱شهریور کلیه واحدها که شامل آب، بخار، نیتروژن هوای صنعتی و ابزار دقیق در مدار عملیاتی قرار بگیرد.

او در ادامه افزود: طبق برنامه مصوب در پایان آبان ماه از آی گت 5  گاز ترش را وارد پالایشگاه ها خواهیم کرد که توسط خط ۵۶ و ادامه آن خط ۳۲ اینچ که به پالایشگاه منتهی می شود، به خروجی یونیت ۱۰۰ وصل شدیم.

قادری با اشاره به اینکه «یونیت ۱۰۰  کاملا اماده است و در حال نشت یابی است» گفت: یونیت  ۱۰۳ نیز در مسیر راه اندازی است و برنامه ریزی کرده ایم که کل یونیت ۱۰۳ در مدار عملیاتی قرار بگیرد. پس از آن وارد ردیف یک و دو گازترین ها خواهیم شد که ساخت آنها به طور کامل تمام شده است و گروه راه انداز تسکو در آنجا مستقر و در حال نشت یابی خطوط و آماده سازی مسیر است.

مجری بخش خشکی فاز افزود: یونیت ۱۰۶ که گاز خروجی از  پالایشگاه  به سمت آی گت ۶ است، پالا یشگاه فاز  ۱۳  به آی گت ۶ وصل شده است؛ همچنین تانک های اتشنشانی آماده اند و با حمایت ها به تاریخ مقرر به راه اندازی خواهیم رسید.

او در خصوص میران تولید گاز و میعانات گازی در فاز 13 ادامه گفت: تولید فاز 13 روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز شیرین،  ۲۹۰۰ تن ال پی جی، ۲۷۵۰ تن اتان که خوراک پتروشیمی ها خواهد بود، ۴۰۰ تن گوگرد و هفتاد هزار بشکه میعانات گازی خواهدبود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن