نیروگاه ۱۰۰ کیلووات خورشیدی به بهره‌برداری رسید

نیروگاه ۱۰۰ کیلو وات خورشیدی پرشیان دانش با سرمایه‌گذاری شرکت پرشیان فولاد و با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، با هدف گسترش استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر در ساختمان فن‌آفرینی این شهرک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش «انرژی امروز» و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ظرفیت اسمی این نیروگاه 100 کیلووات است که توانایی تولید سالانه 210 هزار کیلووات ساعت برق را دارد.

این نیروگاه از 322 عدد پنل خورشیدی 310 وات و دو عدد اینورتر 50 کیلو وات ساخته شده است که با راه‌اندازی آن از انتشار و تولید 150هزار کیلوگرم دی اکسید کربن در سال جلوگیری خواهد شد.

شرکت پرشیان فولاد با اهدافی چون صادرات، واردات، تهیه و توزیع انواع کالاهای مجاز، ارائه خدمات تجاری شرکت‌ها و حضور در مناقصه‌ها و مزایده‌های داخلی و خارجی، مشارکت در تولید با بخش‌های خصوصی و تولیدی، انجام امور فنی، عمرانی و ساختمانی به صورت سهامی خاص تاسیس شده است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با هدف توسعه مبتنی بر دانایی و به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه لازم را برای تجاری‌سازی دستاوردهای آن‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم آورد.

در حال حاضر بیش از 480 شرکت و موسسه فناور در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن