تشکیل کمیته شرایط اضطراری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان

به منظور آمادگی هرچه بیشتر در سرما و کولاک زمستانی، کمیته آمادگی در شرایط اضطرار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان تشکیل شد.

به گزارش انرژی امروز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، مدیر منطقه هدف از تشکیل این کمیته را بررسی و اجرای راهکارهای مقابله با بحران احتمالی در فصل زمستان عنوان کرد و افزود: ذخیره سازی های مورد نیاز برای فصل زمستان در این شرکت انجام شده و هیچ کمبودی وجود ندارد.

فریدون یاسمی تصریح کرد: آمادگی تاسیسات گازمایع و فروشندگیهای سیار، افزایش فروشندگیهای نفت سفید شهری و استفاده از نفتکش های تدارکاتی با بستن نازل و توزیع نفت سفید در محلات فاقد گاز از اقدامات این منطقه برای تامین سوخت جایگزین خانوارها و مصرف کنندگان، در صورت قطع گاز احتمالی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به تامین روزانه بیش از سه میلیون لیتر فرآورده نفتگاز جهت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، اظهار کرد: تامین و ذخیره سازی مطلوب فرآورده های نفتی در کلیه سه باب تاسیسات انبار نفت استان انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین وتوزیع سوخت در استان وجود ندارد.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر هماهنگی و همکاری کلیه ادارات و سازمانهای استان در زمان وقوع بحران، گفت: سوخت کلیه روستاهای صعب العبور استان تامین و ذخیره سازی کافی نیز در مخازن مصرف کنندگان عمده و جز استان (تامین سوخت ۴۵روزه)جهت استفاده در زمان قطعی کاز انجام گرفته است .

یاسمی همچنین به تامین سوخت کارخانه سیمان استان اشاره و از جانمایی  چهار باب جایگاه سیار عرضه فرآورده های نفتی در منطقه کردستان خبر داد و افزود: امیداست با موافقت ستاد مدیریت بحران استان برای جانمایی دو دستگاه جایگاه سیار، آمادگی خود را در شرایط اضطراری بیشتر کنیم.

گفتنی است، این نشست، با حضور مدیریت ستاد بحران استان، کلیه ادارات و سازمانها ی عضو کمیته بحران مبنی بر آمادگی هر چه بیشتر واحدهای عملیاتی ستادی و نواحی  به ویژه نواحی مرزی جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در فصل سرما تتشکیل شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن