جذب 42 هزار مشترک جدید گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در هشت ماه نخست سال جاری 42 هزار مشترک جدید گاز در این استان جذب شده است.

به گزارش انرژی امروز؛ سید حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت:« شرکت گاز خراسان رضوی در هشت ماه نخست سال جاری موفق به جذب 42 هزار مشترک جدید شده است.»

وی افزود: این استان بالغ بر دو میلیون مشترک گاز طبیعی دارد که سهم بخش شهری از این میزان یک میلیون و 650 هزار مشترک و بخش روستایی 360 هزار مشترک است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر اینکه شرکت گاز خراسان رضوی رتبه دوم کشوری از نظر تعداد مشترک گاز طبیعی را دارد، عنوان کرد: این شرکت بالغ بر 821 هزار و 496 انشعاب گاز طبیعی در استان دارد که سهم بخش شهری بیش از 54هزار و 886 انشعاب و سهم بخش روستایی بیش از 274 هزار و 610 انشعاب است.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهضت گازرسانی به روستا‌ها به عنوان مولفه‌ای برای محرومیت زدایی و توزیع متوازن گاز طبیعی گفت: در حال حاضر 69 درصد از جمعیت روستایی و 99.8 درصد از جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: شرکت گاز خراسان رضوی تاکنون عملیات گازرسانی به 72 شهر و یکهزار و 318 روستا را انجام داده و با ایجاد شبکه گازرسانی به طول 27 هزار و 199 کیلومتر، در رتبه نخست شبکه گازرسانی کشور قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی در پایان یادآورشد: هم اکنون عملیات گازرسانی به 660 روستای استان با شتاب مطلوبی در حال اجرا است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن