بالا گرفتن اعتراضات به ممنوعیت اوبر در لندن

وزیر دولت بریتانیا از ممنوعیت کار اوبر در لندن انتقاد کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، قانونگذاران حمل و نقل عمومی لندن به این نتیجه رسیدند که سیستم اوبر برای خدمات تاکسی در لندن نامناسب است و مجوز کار این شرکت را در لندن تایید نکردند. این مجوز در سی‌ام ماه سپتامبر منقضی می‌شود.

صادق خان، شهردار لندن یکی از مخالفین حزب کارگر، از این حرکت پشتیبانی کرد.

گرگ هندز، وزیر دولت در لندن، روز جمعه در پیغامی تویتری نوشت که فرمان صادق خان باعث از کاربیکار شدن 40 هزار نفر می‌شود و 3.5 میلیون کاربر اوبر را سرگردان می‌کند.

و ادامه داد کنار گذاشتن اوبر باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای اهالی لندن خواهد بود و باعث خواهد شد که مردم عادی هزینه‌ این کار را بپردازند.

صادق خان در خصوص تمدید نشدن مجوز کار اوبر در لندن گفته است که تمام خودروهای اجاره‌ای در لندن باید طبق قانون عمل کنند و امنیت و ایمنی استفاده کنندگان از آن باید کاملا مد نظر باشد.

اوبر گفته است که به این تصمیم اعتراض خواهد کرد. تنظیم قوانین حمل و نقل لندن TfL گفته است که اوبر تا زمان اعلام رای استیناف می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد. این رای ماه‌ها طول خواهد کشید.

اوبر از مشتریان خود درخواست حمایت کرده و در روز شنبه توانست با یک کارزار مجازی، 430 هزار امضا در لندن جمع‌آوری نماید.

TfL نگران جرائمی است که اخیرا به اوبر نسبت داده شده است و نیز بررسی سوابق رانندگان و نرم‌افزاری که استفاده می‌شود از دیگر نگرانی‌های آن است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن