رسیدگی به لایحه هوای پاک بعد از لایحه برنامه ششم

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یادآور شد: لایحه هوای پاک پس از اتمام بررسی جزییات لایحه برنامه ششم توسعه در دستور صحن علنی قرار خواهد گرفت.

به گزارش انرژی امروز، احمدعلی کیخا، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، در خصوص آخرین وضعیت لایحه هوای پاک، گفت: این لایحه از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی است. برای رفع اشکالات آن نیز رییس مجلس به همراه اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و کمیسیون‌های مربوطه بند به بند آن را بررسی کردند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «تنقیح قوانین در حوزه آلودگی هوا یکی دیگر از اقداماتی بود که از سوی معاونت قوانین دنبال شده است»، تصریح کرد: با توجه به قوانینی که در مورد آلودگی هوا از گذشته وجود داشته است ضمن بررسی لایحه هوای پاک مقرر شد تا تنقیح قوانین نیز انجام گیرد.

کیخا افزود: لایحه هوای پاک پس از اتمام بررسی جزییات لایحه برنامه ششم توسعه در دستور صحن علنی قرار خواهد گرفت، بنابراین به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وضعیت هوای بسیاری از شهرها مناسب نیست و آلودگی‌های پی در پی ایجاب می‌کند که تکلیف لایحه هوای پاک هر چه سریعتر مشخص شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن