رفع موانع بخش خصوصی در تعامل بیشتر با دولت است

 مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره اهمیت برگزاری کنفرانس نفت گفت: هر چه قدر بخش خصوصی با دولت در هم افزایی و تعامل بیشتری قرار بگیرند این موضوع منجر به حل مشکلات بخش خصوصی خواهد بود.

 به گزارش انرژی امروز، مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران اظهار داشت: هر چه ارتباط بخش خصوصی با دولت نزدیک ترباشد این موضوع برای مشکلات بخش خصوصی راهگشاست.

 مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بخشی از کنفرانس نفت ۲۰۱۷حضور دارد و همواره سعی کرده است به هر طریقی موانع و مشکلات بخش خصوصی را مرتفع کند.

 وی در ادامه گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی پلی بین بخش خصوصی و دولت است اما برخی موارد قوانین به ما اجازه نمی دهد بیش از انتظارات عمل کنیم حتی دولت و وزارت نفت هم نمی تواند برخلاف قانون عمل کند. بنابراین به نظر می رسد اگر انتظاراتی وجود دارد باید درقوانین اصلاحات و تغییراتی صورت گیرد.

 شاهدایی گفت: توقعاتی که بخش خصوصی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی دارد از قبیل خوراک و … را ما به وزارت نفت انتقال دادیم اما به نظرلازم است قوانین و مقررات مورد بازنگری قرار گیرد واگراین امر محقق شود ما هم می توانیم برای پیشرفت بیشتر بخش خصوصی قدم برداریم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن