سامانه مدیریت بحران گاز گیلان راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از راه اندازی سامانه مدیریت بحران مرکز پیام (شماره تلفن 3412) در این شرکت خبر داد.

به گزارش انرژی امروز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس ظهیری اظهار داشت: با تلاش همکاران واحد مخابرات و هماهنگی های به عمل آمده از طرف واحد فناوری و اطلاعات شرکت گاز استان گیلان، سناریوی ایجاد بستر پاسخگویی به همراه تماس صوتی با مشترکان گاز استان توسط مرکز پیام اجرایی شد و در نتیجه سامانه تلفنی 3412 با پنل نرم افزاری اطلاع رسانی به مشترکان راه اندازی و هم اکنون در حال بهره‌برداری می‌باشد.

مهندس ظهیری در خصوص امکانات این سامانه گفت: در این سامانه مسؤولان می توانند جهت اعلام حادثه یا انجام تعمیرات پیامی برروی سامانه پاسخگویی 194 با در نظر گرفتن پیش شماره های منطقه آسیب دیده شامل تمامی شماره های همراه مشترکین گاز یا تلفن های ثابت آنان بصورت پیشفرض ذخیره نمایند.

وی گفت: از دیگر امکانات این سامانه می توان به برقراری تماس صوتی با تمامی مشترکان گاز یا اعضای کمیته بحران شرکت گاز و امکان برقراری تماس با مسئولان شیفت های نوبتکار مرکز در بستر خطوط E1 با شماره تماس (0133412) اشاره نمود. همچنین تمامی پیام های امدادی از طریق این شماره با همکاران امداد و تعمیرات برقرار می گردد.

لازم به توضیح است پاسخگویی در این سامانه برای افراد مشخص شده در سیستم در تمام ساعات شبانه روز الزامی است .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن