حمایت‌ صندوق توسعه ملی از ایزوایکو

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با حضور در سیزدهمین نشست شورای برنامه ریزی استان هرمزگان اعلام کرد در راستای حمایت از صنعت دریایی و کشتی سازی کشور،‌ بخشی از اعتبارات صندوق توسعه ملی را به مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل (ایزوایکو) اختصاص خواهیم داد.

به گزارش انرژی امروز به نقل از ایدرو، وی در خصوص مشکلات صنعت کشتی‌سازی استان هرمزگان افزود: بعد از اینکه ماه گذشته در بندرعباس حضور پیدا کردم، ظرفیت صنعت دریایی کشور را رو به ‌پیشرفت مشاهده کردم و اگر مشکل حقوقی نداشتیم به‌ طور حتم قراردادمان با کره‌جنوبی را اجرا نمی‌کردیم.

دکتر نوبخت تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم برای صنعت دریایی و کشتی‌سازی اقدامات اساسی انجام دهیم جلسه‌ای هفته آینده با حضور مدیر عامل ایزوایکو در تهران برگزار و بخشی از حمایت‌های صندوق توسعه ملی را شامل این مجتمع (ایزوایکو) می‌کنیم.

در ادامه این نشست نیز حمید رضاییان اصل، مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل(ایزوایکو)- از شرکت های تابعه ایدرو- اظهار داشت: اکنون با ساخت۳ کشتی اقیانوس پیما، ده ها شناور و ساخت سکوهای فازهای ۱۷،۱۶،۱۴ و ۱۸ هنگام و هندیجان، حمایت دولت از چنین توانمندی و صنعت دریایی و کشتی سازی لازم است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن