تاکید بر حل مشکل آب استان کرمان

 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک نمایندگان استان کرمان در مجلس با معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

شهباز حسن پور در خصوص نشست روز سه شنبه مجمع نمایندگان استان کرمان با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: در نشست نمایندگان استان کرمان با معاون اول رئیس جمهور دغدغه ها و مسائل و مشکلات مردم استان کرمان مطرح شد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور استاندار کرمان در این نشست گفت: یکی از مباحثی که از سوی نمایندگان استان کرمان در این نشست روی آن تاکید شد رفع مسئله کمبود آب استان است که نمایندگان مجمع استان کرمان خواستار رسیدگی جدی به این مشکل شدند.

شهباز حسن پور افزود: در حال حاضر حدود هزار روستای کرمان فاقد آب آشامیدنی هستند و با تانکر به این روستاها آبرسانی می شود و با کاهش بارندگی ها و خشکسالی ها در چند سال اخیر مشکلات زیادی برای مردم استان کرمان به وجود آمده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه مشکل آفت درختان گردو و نخل های خرما در استان کرمان از سوی نمایندگان مطرح شد و از معاون اول رئیس جمهور درخواست شد تا دستگاه های ذی ربط مساعدت های لازم را انجام دهند. جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این نشست اظهار داشت: مساعدت های لازم برای رفع مشکلات استان کرمان صورت خواهد گرفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن