بیمارستان لقمان آتش‌نشانان را رایگان درمان می‌کند

به گزارش انرژی امروز، وب سایت پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه شهید بهشتی، نوشته است «پس از اعلام بروز حادثه دردناک ساختمان پلاسکو، همچنان که تیم عملیات سامانه فرماندهی حادثه معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درکنار امدادگران این حادثه همچنان مشغول ارایه خدمت می باشد، تست‌های تنفسی و خدمات درمانی رایگان نیز توسط این دانشگاه به آتش‌نشانان ارایه خواهد شد.

بر اساس این گزارش در پی تخریب ساختمان پلاسکو و زحمات ایثارگرانه آتش‌نشان‌های عزیز که طی روزهای متوالی در فضای آلوده تنفسی موجود در محل حادثه حضور داشتند، نیاز به رسیدگی و توجه بیشتر به عزیزان حاضر در محل این حادثه کاملا مشهود است.

در همین راستا  دکتر خسرو آگین فوق تخصص ریه و استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به طور داوطلبانه برای معاینه و درمان آتش‌نشانان حاضر دراین حادثه اعلام آمادگی کرد.

دکتر آگین اعلام کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده، با دکتر امیدوار رضایی رییس بیمارستان لقمان حکیم نیز، آتش‌نشان‌های حاضر در این حادثه می‌توانند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ به بخش ریه بیمارستان لقمان مراجعه و تمام اقدامات درمانی ایشان اعم از معاینه، آزمایش‌های تشخیصی ودرمان‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.

وی همچنین از شرایط موجود فعالیت آتش‌نشانان در محل حادثه و عدم وجود امکانات بدیهی تنفسی برای گروه‌های امدادی ابراز نگرانی کرد.

گفتنی است تمامی آتش‌نشانانی که درعملیات امدادرسانی به حادثه پلاسکو حضور داشتند از خدمات درمانی مربوط به بیماری‌های ریوی و تست‌های تنفسی بهره مند خواهند شد».

به گزارش انرژی امروز، در فضای مجازی اعلام شده بود خبرنگاران حاضر در صحنه پلاسکو نیز می توانند از این خدمات درمانی رایگان استفاده کنند، اما در مطلب وب سایت این دانشگاه، اشاره‌ای به خبرنگاران نشده است.

البته این پایگاه اطلاع رسانی اعلام نکرده است که با چه معیاری آتش‌نشانان حاضر در صحنه پلاسکو را از بقیه آتش نشانان جدا خواهد کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن