قائم‌مقام شدن شاهدایی نشانه توانمندی او خواهد بود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر آقای وزیر به این نتیجه برسد که خانم شاهدایی را به عنوان قائم مقام انتخاب کند حتما به این نتیجه رسیده که ایشان توانمند است و می‌تواند پاسخ‌گوی ماموریتی که برای ایشان تعریف می‌شود؛ باشد.

علی گلمرادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی انرژی امروز درباره اخباری مبنی بر قائم مقامی مرضیه شاهدایی در وزارت نفت گفت: درباره مباحث مربوط به نفت و مدیریت نفت در سطح کلان با توجه به اهمیتی که این وزارتخانه دارد و متاسفانه به دلیل اتکای کشورمان به نفت، بسیار حائز اهمیت است. خانم شاهدایی که مدتی است خبرهایی مبنی بر احتمال انتصاب ایشان به عنوان قائم مقام وزیر نفت قوت گرفته است؛ از جمله افرادی است که نمی‌توان گفت مدیریت ضعیفی داشته است.

وزیر نفت شناخت خوبی از افراد و مجموعه‌های خود دارد

وی در ادامه گفت: توجه به تجارب و توانمندی افراد در درون پیکره نفت بسیار مهم است در حال حاضر آقای وزیر شناخت خیلی خوبی از افراد و مجموعه های پیرامون خود دارد. مطمئن باشید با توجه به اینکه آقای وزیر به دنبال موفقیت های خود و ایجاد کارنامه مطلوب هستند به توانمندی افراد پیرامون خود توجه می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر آقای وزیر به این نتیجه رسیده که خانم شاهدایی را به عنوان قائم مقام انتخاب کند حتما به این نتیجه رسیده که ایشان توانمند است و می‌تواند پاسخ‌گوی ماموریتی که برای ایشان تعریف می‌شود؛ باشد.

شاهدایی در پتروشیمی مدیر موفقی بوده است

وی در ادامه افزود: اینکه مدیران با چه شاخصه‌هایی و با چه سطح توانمندی باید برای مدیریت صنعت نفت انتخاب شوند، مساله‌ای که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت. خانم شاهدایی طی دوران مدیریتشان در معاونت امور پتروشیمی وزارت نفت بر اساس پارامترهایی روی کار آمد و  با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه ما کارخانه ها و شرکت‌های متعدد پتروشیمی وجود دارد و از طرفی هلدینگ شستا و خلیج فارس هم در آنجا برقرار است، به نظر می‌آید مدیر موفقی بوده‌است.

پتروشیمی نیاز به تلاشهای مستمر دارد

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه و هندیجان در مجلس با بیان اینکه صنعت پتروشیمی نیازمند تلاش‌های بیشتری است، تاکید کرد: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد انتصاب در نهادها و شرکت‌های زیر مجموعه پتروشیمی است، استفاده از نیروهای توانمند از جمله ضرورت‌هایی است که اگر مورد توجه قرار نگیرد، برآیند کار منفی خواهد شد و طبیعتا بر عملکرد و کارنامه مدیران ارشد وزارت نفت هم اثرگذاراست.

وی در ادامه افزود: خانم شاهدایی از جمله مدیران وزارت نفت است که در این زمینه با حساسیت ویژه ای وارد شده است و مدیران لایه های میانی و آنهایی که ارتباط با شرکت‌های زیرمجموعه دارند، بنابر پارامترهای مشخصی انتخاب کرده اند البته این به معنای بی نیاز شدن مجموعه پتروشیمی از توجه مدیران ارشد نیست و باید هر آنکه در این زمینه فعالیت می‌کند حتی در مجموعه های خصولتی تمام تلاش خود را بکنند و دقت عمل داشته باشند. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن