کارکنان پمپ بنزین‌ها نگران برندسازی نباشند

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش اعلام کرد: به‌زودی روزانه حدود ١۶ میلیون لیتر به تولید بنزین کشور افزوده خواهد شد.

به گزارش انرژی امروز، عباس کاظمی امروز در گردهمایی «مدیریت توزیع سوخت و تبیین سیاست‎های راهبردی» گفت: با راه اندازی فاز نخست واحد بنزین سازی خلیج فارس (پالایشگاه ستاره خلیج فارس)`&gt.پالایشگاه ستاره خلیج فارس و همچنین پایان طرح‌های افزایش کمیت و کیفیت تولید بنزین پالایشگاه‎های بندرعباس و لاوان، روزانه ١۶ میلیون لیتر به تولید بنزین کشور افزوده می‎شود.

وی با بیان این که از بهار سال ٩۶ تولید بنزین در خلیج فارس (پالایشگاه ستاره خلیج فارس)`&gt.پالایشگاه ستاره خلیج فارس آغاز و تا پایان این فصل تولید آن تثبیت خواهد شد، گفت: از زمستان سال آینده نیز فاز دوم بنزین‌سازی خلیج فارس (پالایشگاه ستاره خلیج فارس)`&gt.پالایشگاه ستاره خلیج فارس راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی ایران اظهار کرد: تا پایان سال ١٣٩۶، بیش از ٨٠ درصد تولید بنزین کشور با استاندارد یورو۴  خواهد بود.

کاظمی با تاکید بر ضرورت آمادگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در انتقال این مقدار بنزین یورو ۴ یادآوری کرد: خطوط لوله انتقال فرآورده های نفتی کشور باید تقویت شود تا بتوانیم همه شهرهای با جمعیت بالای ١٠٠ هزار نفر را تحت پوشش بنزین یورو ۴ درآوریم.

وی با بیان اینکه «شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تنها شرکتی است که با ٣١ میلیون مشتری (خودرو و موتورسیکلت) به صورت آفلاین و غیربرخط در ارتباط است»، گفت: نظام پیشین بازرسی‎های شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران هم اکنون جوابگو نیست زیرا روز به روز تعداد مشتریان و کاربران ما در حال افزایش است.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفت: در طول هشت سال گذشته تعداد مشتریان دو برابر شده و تعداد شکایات آنها از کیفیت و کمیت سوخت‌رسانی در جایگاه‌ها نیز افزایش یافته است؛ بنابراین باید هرچه زودتر روند اجرای برندسازی شتاب گیرد.

کاظمی هدف اصلی از برندسازی را رقابت در بخش خصوصی و افزایش کیفیت خدمات عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح کارکنان نباید نگران آینده شغلی خود باشند.

وی همچنین بر اجرای سریعتر برخی طرح‌ها نظیر دیسپچینگ و طرح کهاب (جمع‌آوری و بازیافت بخارات بنزین) در شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران تاکید و اظهار کرد: در صورت نیاز به حمایت و همکاری ما در اجرای این طرح‌ها، از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن