مخالفان زنگنه از کارنامه خود بگویند

سخنگوی فراکسیون امید گفت: سعید جلیلی و گروهی که دولت سایه تشکیل داده‌اند به جای اینکه تمام عملکرد وزیر نفت را زیر سئوال ببرند؛ از عملکرد خود دفاع کنند تا ببینیم چه کسی باعث مشکلات امروز کشور، تحریم‌ها و تصویب 7 قطعنامه علیه کشور شدند.

بهرام پارسایی، درگفتگو با انرژی امروز درباره تشکیل دولت سایه توسط سعید جلیلی و برگزاری جلسه نقد عملکرد وزیر نفت گفت: آقای جلیلی و آن افرادی که به تشکیل دولت سایه پرداخته اند، پیش از هر چیز باید نگاهی به موقعیت و عملکرد خود در گذشته داشته باشند.

 گروه دولت سایه جلیلی بداند حنایش رنگی ندارد

وی در ادامه افزود: با توجه به آنچه که به عنوان علت ایجاد دولت سایه مطرح کرده اند، به نظر می‌آید این افراد بیش از اینکه به دنبال اهداف واقعی دولت سایه در دنیا باشند، به دنبال  تخریب دولت هستند اما باید بدانند که حنایشان رنگی ندارد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: اگر عملکرد آقای زنگنه را با همین تیمی که امروز منتقد شده اند و دولت سایه تشکیل داده اند مقایسه کنیم متوجه علل ضعفها در وضعیت موجود می‌شویم. حتما این افراد فراموش کرده‌اند در گذشته چه کرده اند و چرا طی سال‌های پیش ما این چنین با مشکلات اقتصادی و بین المللی مواجه شده ایم.

دولت سایه اول از عملکرد خودش در دولت دهم دفاع کند بعد منتقد دولت شود

پارسایی با بیان اینکه بهتر است این افراد نگران، ابتدا بیایند و از عملکرد خود دفاع کنند، تاکید کرد: پیش از هر چیز این افراد باید بپذیرند که عامل تصویب 7قطعنامه علیه ایران و قرارگرفتن ایران ذیل فصل 7 شورای امنیت خودشان  بودند.  این ها نتوانستند چنین شرایطی را مدیریت کنند. این افراد نتوانستند ما را از در حلقه تحریم قرارگرفتن نجات دهند.

وی در ادامه افزود: باید بپذیرند که کاهش ارزش پول ملی ما و افزایش قیمت دلار از کمتر از هزار تومان به 4 هزار تومان این افراد بودند. اگر شهامت پذیرش را دارند می‌توانند پس از آن به تشکیل دولت سایه و نقد دولت بپردازند.

چنین گروه‌هایی نقش تخریبگری دارند

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به حضور همیشگی این جریان‌ها تصریح کرد: دولت سایه در جهان یک معنا دارد و در کشور ما معنای دیگر. این افراد همیشه در ایران به شکل آنچه آقای جلیلی به دنبالش است، حضور داشته اند و با نامهای مختلف فعالیت کرده اند؛ البته در طی این مدت بیش تر از اعلام نظرشان به عنوان جریان مقابل، به دلیل حاشیه امنی که داشتند نقش تخریبگر ایفا کرده اند.

وی در ادامه افزود: کشور ما در موقعیتی نیست که به این سمت بروند نه ساختار آن وجود دارد و نه شرایط چنین دوگانگی برای چنین برنامه هایی. به عبارتی ما نیازمند انسجام و همبستگی در برابر تهدیدهای ترامپ،  دولت امریکا، مشکلات موجود در منطقه و مشکلات اقتصادی و اجتماعی در داخل کشور داریم.

 پارسایی در پایان گفت: اینکه گروه تشکیل شود که فقط بر سر دولت نق بزند و بدون منطق و دلیل در راستای تخریب و نا امید کردن مردم از دولت مستقر گام بردارد نه به نفع نظام و نه عاقلانه است 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن