مکوندی فرمانده عملیات مهار چاه 147 رگ سفید شد

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در حکمی مهران مکوندی را به عنوان فرمانده عملیات مهار و کنترل  فوران چاه 147 رگ سفید در این شرکت منصوب کرد.

به گزارش انرژی امروز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در حکم صادره از سوی مهندس سپهر سپهری آمده است: جناب آقای مکوندی با امعان نظر به اهمیت راهبری عملیات تخصصی کنترل و مهار فوران چاه و با توجه به سابقه و تخصص جناب عالی به موجب این حکم به عنوان فرمانده کنترل و مهار فوران چاه 147 رگ سفید در شرکت ملی حفاری ایران منصوب می شوید.

در این حکم تاکید شده است: کلیه امور مرتبط با کنترل و مهار فوران، تحت نظارت و هماهنگی کامل جناب آقای مسعود حیدری (نماینده معرفی شده توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و فرمانده میدان) صورت پذیرد.

مدیرعامل و رئیس ستاد راهبری مهار و کنترل فوران چاه 147 رگ سفید شرکت ملی حفاری ایران در این حکم همکاری و مشارکت با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به منظور کنترل و مهار فوران چاه و ایمن سازی پس از آن به روش های متداول و نوین را از جمله وظایف فرمانده عملیات عنوان کرده است.

تشکیل گروه های کاری و تعیین مسئولیت های مربوطه، برنامه ریزی و تشکیل جلسات روزانه کمیته مقابله با شرایط اضطراری، همکاری و مشارکت با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در تدوین استراتژی مهار چاه ، ایجاد زیر ساخت های لازم جهت انجام عملیات مهار فوران و پاکسازی محوطه چاه با رعایت کلیه نکات ایمنی از دیگر وظایف مهندس مکوندی می باشد.

همچنین آماده سازی، جابجایی، برپایی و چیدمان مناسب مخازن سیال کشتن چاه و پمپ های پرفشار، همکاری و مشارکت با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آماده سازی و بکارگیری تجهیزات تخصصی مورد نیاز مهار فوران و آماده سازی، جابجایی، برپایی و راه اندازی دستگاه های حفاری مورد نیاز جهت حفر چاه های امدادی از دیگر وظایفی می باشد که در این حکم بر آن تصریح گردیده است. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن