70درصد بودجه شرکت ملی پخش کجا میرود؟
مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی مجاری عرضه سوخت و شرکت های حمل و نقل را دو بال اصلی در توزیع سوخت نام برد و افزود: ۷۰ درصد بودجه این شرکت بابت کارمزد و حمل و نقل هزینه می شود و توزیع، نظارت و تامین فرآورده های نفتی همه برعهده شرکت ملی پخش است که با اجرای طرح برند، علاوه بر کاهش هزینه ها، نقش نظارتی دولت در این حوزه افزایش و نقش اجرایی آن کاهش خواهد یافت.
محمدرضا موسویخواه در نشستی با مدیران مناطق که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اجرای طرح برند را نظارت مردم بر مردم عنوان کرد و گفت: علیرغم اینکه اجرای این طرح مزیت هایی را برای بخش های ذیربط به دنبال دارد ولی هیچ الزامی برای تحت پوشش رفتن برند نیست،اکنون شرکت ملی پخش به عنوان شرکت خدماتی شناخته شده و از تامین تا توزیع و نظارت را برعهده دارد در صورتی که وظیفه این شرکت باید حاکمیتی و نظارتی باشد و وظایف پایین دستی که خیلی هم مهم است به بخش خصوصی واگذار شود.مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی با بیان اینکه «داده های بعضا درست و نادرست در مراکز سیاسی و اجتماعی در استان ها و متعاقب آن در کشور انتشار می یابد»، افزود: انتظار می رود به منظور آگاهی بیشتر از اجرای این طرح، اطلاع رسانی های دقیقی انجام شود.وی عقد #قرارداد_بلندمدت شرکت های زنجیره ای با شرکت های حمل ونقل را موضوع مهمی در اجرای طرح #برند بیان کرد و گفت: شرکت های زنجیره ای مکلف هستند با عقد قراردادهای بلند مدت، امنیت شغلی را برای این بخش ایجاد کنند.