کشتی‎های نفتکش مالزی دوگانه‌سوز می‎شوند

شرکت AET مالزی خبر داد که چهار فروند از کشتی‎های نفتکش افرامکس خود را که در کشتی‎سازی سامسونگ در حال ساخت هستند را به موتور دوگانه سوز مجهز می کند.

به گزارش انرژی امروز، شرکت AET قصد دارد از سوخت LNG به عنوان سوخت دوم این کشتی ها بهره ببرد. این شرکت مالک کشتی های نفتکش اعلام کرده است که هر چهار فروند نفتکش افرامکس به محض ورود به ناوگان در سال 2018 میلادی در مناطقی به کار گرفته خواهند شد که سوخت LNG برای آنها در دسترس باشد.

یی یانگ چین، رئیس هیئت مدیره AET، اظهار کرد: `به عنوان سازمانی که مسئولانه عمل می‎کند، بهبود عملکرد محیط زیستی همواره یکی از رویه‎های ما بوده است. ما اعتقاد راسخ داریم که LNG نقش چشمگیری در سبد سوختی سال‎های آینده بازی خواهد کرد، به همین دلیل امکان توسعه ناوگان LNGسوز خود را از سال 2015 مورد ارزیابی قرار داده ایم..

کشتی های مورد نظر AET به باک LNG مجهز می‎شوند که به آنها امکان می‎دهد یک ماه بدون سوختگیری مجدد سفر کنند. بر اساس اعلام AET این کشتی های به احتمال فراوان در آمریکای شمالی، شمالغرب اروپا، و آسیا به کار گرفته خواهند شد.

کشتی های جدید AET که ظرفیتی برابر با 113 هزار DWT دارند در اقدام برای نوسازی ناوگان جایگزین کشتی‎های قدیمی تر این شرکت می شوند.

دائه یونگ پارک، مدیرعامل کشتی سازی سامسونگ نیز اظهار کرد: `کشتی های جدید نمایانگر گامی بزرگ برای AET، صنعت نفتکش، و صنعت کشتیرانی تجاری است. با انتخاب گزینه LNGسوز، AET شاخص را جابجا کرده است و به زودی سایر خطوط کشتیرانی نیز به سراغ این گزینه می روند.`

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن