تعداد جانباختگان حادثه سیل به 19 نفر رسید+فیلم

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تعداد جانباختگان حادثه سیل روز گذشته در استان را تا این لحظه  19 نفر اعلام کرد.

به گزارش «انرژی امروز» محمد صادق پورمهدی که در منطقه سیل زده عجب شیر حضور داشت گفت: در طی 24 ساعت گذشته بر اثر سیل سنگین در شهرستان‌های عجب شیر و آذرشهر شاهد سیل سنگین بودیم که در این دو شهرستان در مجموع 37 نفر مفقود شده بودند که از این تعداد اجساد 19 تن شناسایی شده است.

وی از بسیج تمامی امکانات برای رفع مشکلات پیش رو خبر داد و گفت: امداد رسانی در این مناطق ادامه دارد و در ساعات آینده اطلاعات تکمیلی از این حادثه ارائه خواهد شد.

وی گفت: تمام نیروهای استان پای کار هستند و خوشبختانه نیازی به کمک‌های استان‌های دیگر نبوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز از وجود امنیت و نظم کامل در شهرستان‌های سیل زده استان خبر داد.

سعید شبستری خیابانی که در محل حادثه سیل در شهرستان آذرشهر حضور داشت گفت: از آغازین ساعات حادثه تمامی نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یافته‌اند و شاهد تلاش همه جانبه تلاشگران امدادی و دیگر نیروها در صحنه حادثه هستیم.

وی، همچنین از پیدا شدن هفت جسد تا به این لحظه در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: جستجو و شناسایی مفقودین این حادثه با قدرت ادامه دارد و نیروهای مختلف از جمله نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و … به کمک نیروهای امدادی آمده‌اند.

شبستری اظهارکرد: در حال حاضر هلیکوپترهای امداد و نجات در منطقه حاضر هستند و ادوات سنگین نیز برای تغییر مسیر و منحرف کردن مسیر یل به کار گرفته شده است و ادوات دیگری نیز در راه شهرستان هستند.

مدیر کل بحران استانداری آذربایجان شرقی هم از پیدا شدن اجساد 14 تن از مفقودی‌های سیل روز گذشته در عجب شیر خبر داد.

خلیل ساعی که در محل حادثه حضور داشت  اظهار کرد: طبق آخرین آمار اعلامی 20 تن از هموطنانمان در شهرستان عجب شیر در حادثه سیل روز گذشته مفقود شده بودند که از این تعداد اجساد 14 نفر پیدا شده است .

وی ادامه داد:  امداد رسانی در این منطقه با قدرت ادامه دارد و نیروهای هلال احمر، نیوری انتظامی، سپاه، ارتش، مرکز فوریت‌های پزشکی و پرسنل ادره کل بحران استان در حال جستجوی مفقودی‌های این حادثه هستند.

مناطق مختلف آذربایجان شرقی روز گذشته شاهد بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی بود که در طی این حادثه تنی چند از هموطنانمان جان  خود را از دست دادند .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن