برخورد ناوچه جنگی روسیه با کشتی تجاری ترکیه

بسیاری از خبرگزاری‌‌ها از کشته شدن خدمه ناوچه جنگی روسیه خبر دادند اما وزارت دفاع روسیه این خبر را تکذیب کرد.   به گزارش «انرژی امروز»، تلویزیون «ان‌تی‌وی» ترکیه، امروز- پنجشنبه- اعلام کرد که یک ناوچه جنگی روسیه به یک کشتی تجاری در دریای سیاه در نزدیکی سواحل شهر استانبول، برخورد کرد.   این منبع افزود، تیم نجات اجساد 45 سرباز روسی را از نجات دادند ولی 15 تن از دیگر از خدمه‌های این ناو جنگی همچنان مفقود هستند.   در عین حال دقایقی پیش خبرگزاری اسپوتیگ به نقل از بیانیه وزارت دفاع روسیه گزارش داد کشتی لیمان متعلق به ناوگان دریای سیاه روسیه به خاطر حفره ایجاد شده در آن غرق گردید. اما تمامی خدمه نجات پیدا کردند، همگی سالم و در وضعیت امنی قرار دارند.  در حال حاضر این کشتی روسیه با کمک کشتی های نجات ترکیه در حال تخلیه می باشد.

به گزارش این خبرگزاری، در عین حال وزارت دفاع روسیه خبر منتشر شده توسط آژانس خبری «رویترز» در خصوص کشته شدن خدمه این کشتی روسی را تکذیب نمود.

شایان ذکر است،  کشتی دیگر روسی با نام «اولوس ستار»، خود را به فاصله 1.5 مایلی از کشتی غرق شده رسانده است تا بتواند تمام خدمه کشتی غرق شده را به ناوگان دریای سیاه روسیه انتقال دهد.

از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری ترکیه، 78 نفر سرنشین این کشتی روسیه نجات پیدا کرده‌اند. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن