زنگنه به همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران آینده می رود

با اعلام حمایت دستگاه‌های دولتی و نهادهای پژوهشی از همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران آینده، وزارت نفت و وزارت نیرو در صدر حامیان این همایش قرار دارند.

به گزارش انرژی امروز،بیست و نهم آذر ماه سالن همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران، میزبان مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت دولت دوازدهم، به‌عنوان سخنران ویژه همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران آینده خواهد بود.

او قرار است در این همایش به تبیین دیدگاه‌های دولت در مدل‌های انتخاب و انتساب مدیران و همچنین تدوین برنامه توسعه آنان بپردازد.

وزارت نفت، با ایجاد تغییراتی بنیادین در بدنه اجرایی و مدیریتی، چالش‌های فراوانی را در انتخاب و پرورش شایسته منابع انسانی خود پیش رو خواهد داشت.

در این همایش همچنین، ابزارهای ارزیابی و پرورش مدیران در مسیر احراز شایستگی‌های لازم معرفی می‌شود و تجربیات موفق بهره‌گیری از کانون‌های ارزیابی و توسعه و دستاوردهای استفاده از فناوری‌ های آن بازگو خواهد شد.

معرفی استانداردهای جهانی توسعه مدیریت و بررسی ضرورت‌ها و چالش‌های پرداختن به موضوع از سایر اهداف برگزاری این همایش ملی است.

اولین همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران آینده، از سوی موسسه توسعه مدیریت و فن معنا در روز 29 آذرماه سال جاری، در محل سالن همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی ایران، برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از اهداف، محورها، سخنرانان و سایر حامیان همایش، به پایگاه اینترنتی و شبکه مجازی پشتیبان همایش مراجعه کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن