ناوگان کشتیرانی ایران مدرن می‎شود

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از توسعه خطوط این شرکت در 2 سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین چالش ما نوآوری است، گفت: از 2 سال قبل توسعه خطوط کشتیرانی خود را آغاز کردبم به طوری که در این مدت خطوط مستقیمی به بنادر اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیا برقرار شده است.

به گزارش انرژی امروز، محمد سعیدی با بیان این مطلب افزود: در همین راستا، خط کشتیرانی دالیان- بندرعباس را راه‎اندازی کردیم، علاوه براین، خطوط خود را از خلیج فارس به کشورهای دیگر نیز  توسعه دادیم. همچنین خط کشتیرانی بندرعباس-بندر امام – بنادر هند ، خط کشتیرانی خلیج فارس- آفریقای جنوبی – آمریکای جنوبی  و خط کشتیرانی خلیج فارس- آفریقای جنوبی- اروپا را فعال کردیم.

وی اضافه کرد: اکنون با توسعه این خطوط  به دنبال مدرن و دیجیتالی کردن ناوگان خود هستیم تا بتوانیم این خطوط جدید را به خوبی پوشش دهیم.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از همفکری و هم‌اندیشی یکدیگر استفاده و برای 50 سال آینده این شرکت برنامه‎ریزی کنیم، افزود: برای ما مهم است آنچه که در 50 سال گذشته این شرکت انجام شده است توشه‎ای برای 50 سال آینده ما باشد.

سعیدی سپس از عمر پرفراز و نشیب کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب دوران شکل‎گیزی وآغاز فعالیت این شرکت بود به طوری که با انقلاب به اوج رسید. در دوران دفاع مقدس و سازندگی نیز با وجود فراز و نشیب‎های فراوان به فعالیت خود ادامه داد به طوری که توانست به پشتوانه نیروی های متخصص و مدیران عامل شایسته خود کارنامه موفقی را برجای بگذارد تا جایی که در حال حاضر جزء 10 شرکت برتر کشور شناخته می‎شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن