موافقت توانیر با ساخت نیروگاه 500 مگاواتی آمل

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، از موافقت شرکت توانیر برای صدور مجوز ایجاد نیروگاه 500 مگاواتی برق در شهرستان آمل وبهبود برق وکاهش خاموشی‌های مقطعی دراین شهرستان خبر داد.

حسین افضلی در مراسم افتتاح پیست افزایشی ایستگاه برق 63کیلوولت بابکان آمل گفت: بررسی‌های اولیه درخصوص ایجاد این نیروگاه بزرگ در آمل انجام و موافقت آن نیز گرفته شد و خوشبختانه ازسوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز تاییدیه و مجوزآن صادر شده است.

او ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبارملی واستانی مورد نیاز برای ایجاد نیروگاه 500 مگاواتی برق در آمل تحول بزرگی در حوزه توزیع وانتقال برق در شهرستان آمل انجام شود.

مصرف 3.5 برابری مازندران نسبت به سایر نقاط کشور

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان درمورد وضعیت مصرف برق در مازندران اضافه کرد: در مقایسه‌های آماری و نموداری با متوسط کشوری، متاسفانه مصرف برق دراستان 3.5 برابر نسبت به متوسط کشوری بیشتر است.

افضلی ادامه داد: استفاده بیش از حد مصرف برق در مازندران و گردشگرپذیربودن استان اقتضا می‌کند با ایجاد شبکه‌های مناسب در بخش‌های تولید و توزیع در شهرهای استان به نیاز مشترکان پاسخ داده شود.

او با بیان اینکه شهرستان آمل، از شهرهای صنعتی استان است و باید تعامل مناسب میانی مشترکان خانگی، صنعتی و تجاری در این شهر ایجاد شود و نیاز همه آنها در هر شرایطی تامین شود، اضافه کرد: افتتاح افزایش ظرفیت ترانسفورماتور ایستگاه 63 کیلوولت بابکان آمل در راستای این هدف بوده که این پروژه با تلاش‌های مدیران استانی و شهرستانی در طول 20 روز مراحل اجرای آن انجام شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن