افتتاح 197 میلیارد ریال پروژه در اصفهان پروژه آبرسانی به گلشهر گلپایگان بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در ایام مبارک دهه فجر امسال 196 میلیارد ریال پروژه‌های این مجموعه در قالب طرح‌های آبرسانی و احداث تصفیه‌خانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش انرژی امروز، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در دهه فجر سال 96 پروژه آبرسانی به گلشهر گلپایگان با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب خوانسار با هزینه‌ای بیش از  70 میلیارد ریال، بهره‌برداری از پکیج فاضلاب مسکن مهر فریدونشهر با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال صورت می‌پذیرد و عملیات کلنگ زنی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اژیه نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

امینی به حجم عملیات اجرا شده  در بخش آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بازه یکساله منتهی به دهه فجر بیش از 241 کیلومتر لوله گذاری آب و 253 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب با اعتبار 114 میلیارد تومان در شهرهای مختلف استان انجام داده است.

وی تصریح کرد: این در حالیست که در بازه یکساله منتهی به دهه فجرسال 96 با اعتباری بیش از 287 میلیارد تومان پروژه‌های آب و فاضلاب به بهره‌برداری رسید و در همین بازه زمانی با سرمایه‌گذاری بیش از 395 میلیارد تومان اجرای عملیات آب و فاضلاب در نقاط مختلف استان آغاز شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن