تولید گرید انحصاری لوله پلی‌اتیلن‌سنگین

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی خبر از تولید گرید لوله High Performance PE100 داد و گفت: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای اولین بار در ایران موفق به تولید این گرید لوله پلی اتیلن سنگین در فرآیند بومی شده است.

به گزارش انرژی امروز، اسماعیل قنبری اظهار کرد: با توکل به خداوند متعال، تلاش و پشتکار بی وقفه همکاران و پژوهندگان شرکت پژوهش و فناوری، تولید گرید لولهHigh Performance PE100  در مرکز اراک این شرکت به ثمر نشست و طراحی، ساخت، اجرا و راه‌اندازی آن با موفقیت انجام شد.

وی افزود: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای اولین بار در ایران موفق به تولید گرید لوله پلی اتیلن سنگین High Performance PE100 در فرآیند بومی شده  سه راکتوره Multimodal HDPE (MMP-HDPE) ، مطابق با استانداردهای معتبر بین المللی در گرید PE100+ شده است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ضمن قدردانی از همه همکاران شرکت خصوصا پژوهندگان مرکز اراک اعلام کرد: واحد نیمه صنعتی HDPE در مرکز اراک و با تلاش همکاران و پژوهندگان این مرکز حاصل شده است.

قنبری یادآور شد: در حال حاضر دانش فنی این گرید ویژه که جهت کاربرد های حساس لوله های پلی اتیلنی گازرسانی و آبرسانی مورد نیاز است در انحصار تعداد محدودی شرکت پتروشیمی خارجی قرار دارد و نیاز داخل کشور به این نوع مواد نیز تماما از منابع خارجی تامین می‌شود.

وی دستیابی به این فناوری را گامی دیگر در تحقق خوداتکایی صنعت و صرفه‌جویی ارزی و اقتصادی دانست وبه ثمر نشستن این دستاورد را به صنعت پتروشیمی کشور تبریک گفت.

به گزارش انرژی امروز، تولید گرید لولهHigh Performance PE100 بر اساس استانداردهای بین‌المللی در ایران صورت گرفته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن