درگاه‌های ارتباطی مرکز ۱۲۲گسترش یافت

مدیر مرکز ۱۲۲ از گسترش و ارتقای درگاه‌های ارتباطی مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران با سامانه ۱۲۲ به منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و دریافت شکایات، ارائه خدمات بهتر، بهبود و ارتقای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اجرای طرح دولت الکترونیک خبر داد و این سامانه را جایگزین مراجعات حضوری مردم عنوان کرد.

به گزارش انرژی امروز، جمشید قربانی در ادامه به راه‌های تماس با این سامانه شامل شماره تلفن سه‌رقمی ۱۲۲، سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۰۰۱۲۲، سامانه USSD  به شماره #۱۲۲*۴۴*، تارنمای مرکز به نشانی http: ۱۲۲.tpww.ir، پست الکترونیک @tpww.ir۱۲۲، صندوق صوتی و نمابر ۸۸۹۶۵۱۱۱ اشاره کرد.

قربانی اضافه کرد: از درگاه ارتباطی سامانه پیام کوتاه۲۰۰۰۰۰۱۲۲، امکان برقراری ارتباط دوطرفه با مشترکان، متقاضیان ارائه خدمات و یا مردم تعبیه شده که در دو قالب صوت و متن به شرح زیر برنامه‌ریزی شده است

او در تکمیل سخنانش یادآور شد: با توجه به بالابودن ضریب نفوذ تلفن‌های همراه، لزوم بستری که بتوان ارتباط مستقیمی بین مردم و ۱۲۲ ایجاد کرد استفاده از کدهای USSD  بود که با هماهنگی صورت‌گرفته با نهاد ریاست جمهوری و به دنبال راه اندازی دولت همراه، مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ استان تهران نیز به این موج پیوسته و کد #۱۲۲*۴۴* را برای ارتباط با مردم راه‌اندازی کرد که با استفاده از این روش به‌سادگی و بدون نصب هیچ گونه نرم‌افزاری روی گوشی تلفن همراه تنها با گرفتن چند عدد امکان انجام خدماتی مانند ثبت حادثه، پیگیری حادثه و نظرسنجی به سهولت امکان‌پذیر است.

مدیر مرکز ۱۲۲ در پایان، ارائه و پیگیری درخواست بدون نیاز به مراجعه حضوری، کاهش ترددهای درون‌شهری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، تحقق منشور حقوق شهروندی، شفافیت در پاسخ‌گویی و افزایش رضایت مشترک، امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه‌روزی و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از نیازها و درخواست‌های شهروندان را از مزایای تماس با این سامانه برشمرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن