باید با سرعت تحولات همراه شویم از الگوی شل برای جوانگرایی بهره ببریم

رییس هیات مدیره انجمن نفت ایران با اشاره به سرعت تغییرات در حوزه نفت و گاز گفت: باید کسانی بر سر کار آیند که با این سرعت همراه شوند.  کسانی که مثل ما سنشان گذشته سخت است که خود را با این سرعت وفق دهند.  

به گزارش خبرنگار پتروشیمی انرژی امروز، مهدی میرمعزی عصر امروز در سومین گردهمایی سالانه انجمن جوانان صنعت نفت اظهار کرد: مدیرسازی در دوره های قبل در صنعت نفت بسیار کم اتفاق افتاده است. گرچه جوان گرایی در دنیا با بحران مواجه بود و حتی شل برای جوانان دوره های خاص گذاشته بود تا مسئولیت چند رده بالاتر را بپذیرند و شکاف را پر کنند. در ایران نیز این شکاف بیشتر است.  

وی افزود: شل با برنامه ریزی های دقیقی که کرد توانست ظرف سه سال مهارت هایی را که افراد در ۱۲ سال کسب می کنند، به جوانان بیاموزد. ما هم باید جوانان کمیته جوانان نفت را جدی بگیریم. 

رییس هیات مدیره انجمن نفت ایران با اشاره به غیردولتی شدن بخش غالب انجمن نفت در یک و نیم سال گذشته گفت: تنها سه نفر از ۹ نفر هیات مدیره،  افراد دولتی هستند و قرار است تعداد دولتی ها در سال ۱۴۰۰ به دو نفر کاهش یابد.  

وی در مورد صدور گواهینامه توسط انجمن نیز گفت: انجمن نفت با مشارکت توگا  گواهینامه انطباق را تا ۱۰ روز ودیگر صادر می کند و امیدواریم به زودی بتوانیم گواهینامه های ایزو را بگیریم و انتظار است تا چهار ماه دیگر این گواهی صادر شود. کارهای پژوهشی و تحقیقاتی و کمک به برگزاری نمایشگاه ها جزو اهداف این کار و ارتقای سطح است. امیدوارم انجمن نفت بتواند از کمیته جوانان نفت نه تنها در برگزاری کنگره جهانی بلکه در سایر موارد نیز بهره ببرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن