کدورت آب شرب 3 شهر کرمانشاه تانکرها آمدند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از کدورت آب «چشمه کاوات» به عنوان یکی از منابع تامین آب بخشی از شهر جوانرود و همچنین منابع تامین آب کرند و ریجاب خبر داد.

به گزارش انرژی امروز، علیرضا تخت شاهی گفت: بارندگی‌های شدید اخیر باعث طغیان چشمه کاوات به عنوان یکی از منابع تامین آب بخشی از شهر جوانرود شده و این چشمه فعلا از مدار بهره‌برداری خارج شده است.

وی با بیان اینکه «منابع جایگزینی برای تامین آب جوانرود در نظرگرفته شده و مشکلی برای تامین آب شهروندان وجود ندارد»، خاطرنشان کرد: اکنون سه حلقه چاه در محدوده روانسر آب شهر جوانرود و روستاهای مسیر خط انتقال درمدار است و مشکل کمبود آب در این شهر وجود ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: این کدورت مقطعی است و با کاهش بارندگی‌ها به تدریج فروکش خواهد کرد.

به گفته این مسئول، هم‌اکنون منابع تامین آب در ریجاب و کرند هم دچار کدورت شده، اما در این دو منطقه آب هنوز در مدار و برای مصارف شست و شو قابل استفاده است.

تخت شاهی تاکید کرد: به مردم توصیه شده در کرند و ریجاب فعلا از آب بسته‌بندی و آبی که توسط تانکرهای سیار توزیع می شود برای مصارف شرب استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: آبرسانی با تانکر و توزیع آب بسته بندی در کرند و ریجاب تا زمانی‌که طغیان منابع آب وکدورت برطرف شود، ادامه دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن