عراقی تا آخر ٩۶ از گاز خداحافظی می‌کند؟

خبرهای دریافتی از منابع آگاه، حکایت از رفتن حمیدرضا عراقی ، مدیرعامل فعلی شرکت ملی گاز ایران، تا انتهای سال ١٣٩۶دارد.

به گزارش خبرنگار نفت و گاز انرژی امروز، گرچه طی یک سال اخیر بارها صحبت از رفتن عراقی مطرح شده است و حتی یک بار نیز به دلیل سر آمدن موعد مقرر و فرارسیدن بازنشستگی شایعه رفتن حمید رضا عراقی قوت گرفته بود؛ اما در هفته های اخیر این شایعه بار دیگر پررنگ شده است.

در مورد جانشین عراقی، گرچه شایعه قرار گرفتن در این پست برای برخی مدیران گازی مطرح است؛ اما شنیده ها حکایت از  آن دارد که مدیرعامل جدید از  بدنه شرکت ملی گاز نیست.

عراقی متولد دوم آذر ١٣٣۵ از  شهرستان ملایر در استان همدان است.

وی دانش‌آموخته کارشناسی فیزیک و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است و فعالیت در صنایع نفت و گاز را از سال ۱۳۶۵ در شرکت گاز استان خوزستان آغاز کرد.

 عراقی از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۰ مدیرعامل گاز استان اصفهان بود و در سال ۱۳۸۰ به‌عنوان مدیر گازرسانی و عضو هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران منصوب شد و تا سال ۱۳۸۴ در این جایگاه فعالیت کرد.

وی در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ مدیر بازرگانی شرکت ملی گاز ایرانبود، همچنین از ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱ ریاست هیات مدیره شرکت گاز استان تهران را برعهده داشت.

عراقی پیش از این به‌عنوان مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران فعالیت می کرد و از سال ١٣٩٢ جایگزین جواد اوجی شد.

حال باید به انتظار نشست و دید این احتمالات و گمانه زنی ها تا کجا و چه حد به واقعیت نزدیک است و چه کسی جایگزین مدیرعامل کنونی شرکت ملی گاز ایران می شود؟

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن