برای حفظ مقام دولتی، نباید شخصیت خود را از دست داد

وزیر سابق امور خارجه ایالات متحده از دانشگاه تگزاس دعوت‌‌نامه رسمی گرفته است.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «انرژی امروز» وال استریت ژورنال اعلام کرده است که رکس تیلرسون، وزیر سابق امور خارجه دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده، می‌تواند به دانشگاهی برگردد که در آن پرورش یافته است.

منابع اگاه در این دانشگاه به وال استریت ژورنال اعلام کردند که مقامات دانشگاه تگزاس قصد دارند ریاست دانشگاه را به رکس تیلرسون بسپارند.

این روزنامه نوشته است که بسیاری از اعضای کمیته تحقیق دانشگاه تگزاس بر بازگشت تیلرسون به این دانشگاه پافشاری داشته‌اند و احتمالا تیلرسون نیز با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت The Hill، رییس فعلی دانشگاه تگزاس، ویلیام مک‌راون، در ماه مه به دلیل بیماری از سمت خود کنار خواهد رفت. مک‌راون، کارمند سابق نیروی دریایی، از سال 2015 رییس این دانشگاه بوده است.

کنت هانس، رییس سابق این دانشگاه هم گفته است که تیلرسون خصوصیات جذابی برای این دانشگاه دارد و ارتباط او با قانون‌گذاران ایالتی، او را به گزینه‌ای برای ریاست این دانشگاه تبدیل کرده است.

روز پنج شنبه تیلرسون در مراسم خداحافظی با کارمندان وزارت خارجه گفته بود «هیچ گاه باارزش‌ترین دارایی خود را از کف ندهید، با ارزش‌ترین دارایی شما، بی‌عیب بودن شخصیت شماست. هر وقت آن را از دست دادید، به دست آوردن دوباره آن برایتان بسیار مشکل خواهد بود».

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن